Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay, w rozmowie z Cezarym Andrzejczykiem, redaktorem Telewizji Biznesowej i partnerem zarządzającym w Qualia Advisory, podczas Konferencji WallStreet 28 w Karpaczu, omawia tematy związane z aplikacją stworzoną przez spółkę. Jakie są plany spółki na najbliższe lata? Przekonamy się poniżej:
Andrzej Basiak o aplikacji mPay
Andrzej Basiak wyjaśnił, że aplikacja mPay służy do ułatwiania życia. Dzięki niej nie musimy stać w kolejkach, zatrzymywać się na autostradzie, szukać słupka parkingowego. Za pomocą aplikacji możemy kupować bowiem bilety transportu zbiorowego, bilety parkingowe czy uiszczać opłaty za przejazd autostradą.
Działalność B2B z perspektywy prezesa mPay
Andrzej Basiak wytłumaczył, że “w ubiegłym roku mPay zaczął rozszerzać usługi płatnicze w pierwszej i drugiej wersji o możliwość dostarczania całości komponentów do innych aplikacji i rozwiązań”.
Jednym z większych klientów mPay jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, której spółka dostarcza system rozliczeniowy tokenizacji dzieł sztuki i inwestowania w cyfrowe dzieła sztuki, które GPW będzie już niebawem oferowała inwestorom.
Andrzej Basiak o nowościach w aplikacji mPay
Andrzej Basiak zapowiedział, że “jeszcze w tym roku można się spodziewać zarówno rozszerzenia liczby miast w których działa mPay, jak i liczby miejsc w istniejących miastach, w których można używać aplikacji”.
Ponadto, w mPay pojawią się bilety na pociągi SKM w Trójmieście oraz bilety na pociągi międzynarodowe u przewoźników LeoExpress i Arriva. Co więcej, całkiem niedawno mPay uruchomił porównywarkę ubezpieczeń w wersji turystycznej, OC. AC oraz Assistance.
Rebranding i współpraca z Kubą Błaszczykowskim okiem prezesa mPay
Andrzej Basiak oznajmił, że współpraca z Kubą Błaszczykowskim jest bardzo ważna pod względem wizerunkowym. Aplikacja, która wprowadza kolejne usługi finansowe potrzebuje silnego brandu – właśnie dlatego dokonano rebrandingu i przeprowadzono liczne działania z ambasadorem.
Celem tych działań było wyraźne ukazanie, że mPay to superaplikacja, w której usługi finansowe spotykają się z usługami codziennymi, a nie kolejna aplikacja do pojedynczego zakupu biletów komunikacji miejskiej lub kolejowych.
Andrzej Basiak o planach rozwoju mPay
Andrzej Basiak chciałby w najbliższych latach rosnąć w podobnym tempie, jak Żabka, a także był równie zyskowny. Celem spółki jest zatem konsekwentne budowanie wartości dodanej zarówno dla klienta, jak i akcjonariuszy.