Jak budować relacje B2B i sprzedawać drożej niż konkurencja?

W najnowszym wywiadzie przeprowadzonym przez Redaktora Naczelnego Telewizji Biznesowej, Tymoteusza Nowaka, Piotr Sałach, Dyrektor Sprzedaży B2B w Chocolissimo, opowiada o roli działu sprzedaży w sukcesie Chocolissimo. Oto, czego się dowiedzieliśmy:

Jak duże znaczenie dla funkcjonowania Chocolissimo ma dział sprzedaży?

Piotr Sałach poinformował, że “dział sprzedaży – zwłaszcza sprzedaży B2B – to jeden z kluczowych elementów Chocolissimo”.

Co jest głównym zadaniem działu sprzedaży?

Piotr Sałach zwrócił uwagę, że “głównym zadaniem działu sprzedaży w każdej firmie powinno być zbudowanie relacji z klientem. Klient musi poczuć się zaopiekowany i wiedzieć, co uzyskuje, kupując dany produkt”.

Misją Chocolissimo jest pomaganie kontrahentom firmy w budowaniu relacji z pracownikami i klientami biznesowymi – a czekolada jest do tego bardzo dobrym elementem.

Czy Chocolissimo nadal aktywnie szuka klientów?

Piotr Sałach ujawnił, że “Chocolissimo ma już bazę klientów, którzy sami powracają do firmy, co buduje portfel zamówień. Jednocześnie Chocolissimo jednak bardzo aktywnie poszukuje klienta poprzez różnego rodzaju kampanie internetowe oraz konferencje”.

Jak nowy podatek cukrowy wpłynie na Chocolissimo?

Piotr Sałach oznajmił, że “każdy podatek to wyzwanie dla producenta. Chocolissimo, w swojej perspektywie, ma jednak mocno zaplanowane różnego rodzaju rozwiązania, które będą automatyzować pracę – zarówno sprzedażową, jak i produkcyjną oraz logistyczną”.

W tych obszarach firma będzie poszukiwać oszczędności – tak, aby klient nie odczuł nowego podatku cukrowego na produktach końcowych Chocolissimo. Warto przy tym dodać, że duże znaczenie w Chocolissimo ma personalizacja produktów i opakowań, a na te obszary nowy podatek cukrowy nie wpłynie.

Czy produkty Chocolissimo pojawią się już wkrótce na półkach sklepowych?

Piotr Sałach wyjawił, że “Chocolissimo nie zależy, aby ich produkty były dostępne wszędzie, ponieważ mogłoby to negatywnie wpłynąć na markę. Firma nie zamierza zatem walczyć na ceny z innymi producentami w marketach”.

Jednocześnie Chocolissimo prowadzi jednak rozmowy z klientami, którzy mogliby dystrybuować wybrany asortyment firmy w sklepach detalicznych. Nie byłyby to jednak dyskonty czy duże markety – marka Chocolissimo chce bowiem zachować swoją ekskluzywność i obraz produktu premium.

Mimo wszystko Chocolissimo – dzięki swoim technologiom i logistyce – jest gotowe realizować bardzo duże wolumeny, bez utraty bardzo wysokiej jakości.

Zobacz więcej

Polecamy

Dlaczego trend AI to żyła złota? - Tomasz Jaroszek, DoradcaTV

W co inwestować w 2025 roku? Trend AI to żyła złota

0
Tomasz Jaroszek - bloger finansowy, twórca giełdowego kanału na YouTube “DoradcaTV”, w rozmowie z Tymoteuszem Nowakiem, redaktorem naczelnym Telewizji Biznesowej, porusza tematy związane z...
Rynki w euforii. Jak to się skończy? - Inwestowanie (z) głową

Czy S&P 500 i Nasdaq 100 będą nadal rosnąć? Prognozy na 2025 rok

0
Inwestowanie (z) głową to emitowany na antenie Telewizji Biznesowej program, w którym poruszane są tematy różnych klas aktywów, funduszy inwestycyjnych i ich możliwości, podejścia...
Inwestycje w Ukrainie czy w Ukrainę? - Okiem EKSPERTA

Inwestowanie w Ukrainie – Okiem EKSPERTA

0
Jacek Chwedoruk, Dyrektor Zarządzający Rothschild & Co omawia szanse związane z inwestycjami u naszych wschodnich sąsiadów. Jak inwestować w Ukrainie? Co z ryzykiem, embargiem...
Telewizja Biznesowa Logo
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.