W 19. odcinku emitowanego na antenie Telewizji Biznesowej programu “Gaming na giełdzie” Tymoteusz Nowak – redaktor naczelny Telewizji Biznesowej i Paweł Sugalski – Fund Manager w AgioFunds rozmawiają z Mateuszem Adamkiewiczem i Krzysztofem Bosko z Gaming Factory.
Przedstawiciele spółki zaprezentowali prolog do swojej największej produkcji “Japanese Drift Master” – “JDM: Rise of the Scorpion”. Oto, czego się dowiedzieliśmy:
Czym charakteryzuje się prolog “Japanese Drift Master”?
W prologu “Japanese Drift Master” pojawia się mnóstwo nowych funkcji. Gra na tym etapie wygląda już zupełnie inaczej, znacząco różni się od tego, co ukazano w wersji demo, gdzie mieliśmy tylko otwarty świat i przypadkowe eventy.
W prologu mamy już zaprezentowaną główną historię i questy, dzięki czemu możemy już iść z nurtem kampanii. Ponadto, otwarty świat udostępniony z prologu również jest większy – mamy w nim do dyspozycji dwa razy więcej dróg.
Co istotne, Gaming Factory zależy, by gracze otrzymali prolog do “Japanese Drift Master” o najwyższej jakości, aby był on pozbawiony jakichkolwiek bugów.
Jakie są plany Gaming Factory na najbliższe miesiące?
W tej chwili całe siły w Gaming Factory są rzucone na prolog do “Japanese Drift Master”. Wszystkie prace, które spółka wykonuje do prologu będą jednak miały realny wpływ na finalną wersję.
Później zaś czekać nas będzie premiera. W związku z nią Gaming Factory koncentruje się na targach gamescom 2024 w Kolonii, komunikacja będzie więc budowana wokół nich. Ponadto, “Japanese Drift Master” pojawi się również na targach w Chinach i Tokyo Game Show 2024.
Konkretna data premiery “Japanese Drift Master” nie jest jeszcze ustalona. Gaming Factory spodziewa się, że będzie ona miała miejsce na przełomie września i października.
Czy będą preordery na “Japanese Drift Master”?
Na ten moment Gaming Factory nie przewiduje preorderów na “Japanese Drift Master”. Na ten moment spółka maksymalnie koncentruje się na prologu do gry, aby go jak najlepiej wypromować i by miał on jak największe przełożenie na wishlistę Steam.
Dzięki prologowi Gaming Factory otrzyma już realny feedback od graczy z ocenami, a także powinien pobudzić wishlistę Steam, która obecnie liczy 560 tysięcy zapisów. Spółka liczy, że do premiery przekroczy ona 700 tysięcy.
Jakie kontrolery gry będzie obsługiwać “Japanese Drift Master”?
Oprócz padów, “Japanese Drift Master” będzie obsługiwać zarówno kierownice, jak i cały symulacyjny sprzęt profesjonalny, dzięki czemu gra w pełni realnie będzie odwzorowywać drift.
Kiedy ukaże się wersja konsolowa “Japanese Drift Master”?
Gaming Factory buduje “Japanese Drift Master” w taki sposób, aby proces przejścia na konsole był płynny. Gra na pewno ukaże się na konsolach, zwłaszcza że na nich jest obecnie niedobór takich tytułów. Produkcja ta powinna ukazać się na konsolach około rok po premierze na PC.
Czy będzie split screen w wersji premierowej “Japanese Drift Master”?
Split screen do “Japanese Drift Master” jest już w zasadzie gotowy. Pozostaje jeszcze kwestia testów oraz zaimplementowania go do gry. Celem spółki jest jednak, aby pojawił się on w wersji premierowej “Japanese Drift Master”.
Jakie będą tryby gry w “Japanese Drift Master”?
Prolog do “Japanese Drift Master” zawiera osiem eventów. Ich pełne przejście zajmuje od 1 do 3 godzin.
Jaki jest plan na dalsze rozwijanie “Japanese Drift Master”?
Gaming Factory zamierza przez co najmniej dwa lata po premierze wspierać “Japanese Drift Master” na Steamie i okres ten spółka chce zakończyć wypuszczeniem dużego dodatku z oddzielnym trybem. Wcześniej będą pojawiać się DLC do gry z nowymi, licencjonowanymi modelami samochodów.
Ile będzie driftu w “Japanese Drift Master”?
Podstawową kategorią eventów w “Japanese Drift Master” będzie właśnie drift. Pojawią się również gripy (wyścigi na czas) oraz dragi.
Jakie są największe ryzyka przed premierą prologu do “Japanese Drift Master”?
Największym ryzykiem jest ograniczony czas na testowanie i debugowanie “Japanese Drift Master”. Jego premiera będzie miała bowiem miejsce już 18 lipca.