W najnowszym wywiadzie przeprowadzonym przez Redaktora Naczelnego Telewizji Biznesowej, Tymoteusza Nowaka, Magdalena Sikorska, zawodowy mówca, coach, mentor, CEO AR-POL SP.J. opowiada o tym, dlaczego zdecydowała się zainwestować w Agencję Influo, która wspiera influencerów w rozwijaniu ich karier na TikToku.
Choć Magdalena Sikorska początkowo nie rozumiała tego świata, dziś dostrzega ogromny potencjał w influencer marketingu. W czym dokładnie tkwi ten potencjał? Dowiemy się poniżej:
Dlaczego Magdalena Sikorska zdecydowała się zainwestować w influencer marketing?
Magdalena Sikorska zaznaczyła, iż widzi obecnie trend, że odchodzimy od tradycyjnych form komunikacji, jeśli chodzi o kwestie umiejętności sprzedaży. Coraz mniej ludzi korzysta z radia i telewizji. W efekcie, bezpośredni komunikat, który oferuje Internet jest formą przyszłości, jeśli chodzi o kwestię kreowania rzeczywistości.
Zdaniem Magdaleny Sikorskiej tego trendu nie da się już uniknąć. Dlatego postanowiła ona nie udawać, że on nie występuje, tylko spróbowała zaobserwować ten świat i postanowiła mieć w nim własny udział oraz wpływ na niego – dlatego zainwestowała ona w Agencję Influo i zamierza wspierać kreowanie wartościowych treści.
Jak istotny dla Magdaleny Sikorskiej jest coaching i mentoring?
Magdalena Sikorska oznajmiła, że coaching i mentoring to część życia, która obecnie dominuje jej przestrzeń w życiu. Jest ona mentorką w Rafał Brzoska Foundation i ma podopiecznych z bardzo różnych obszarów.
Magdalena Sikorska jest przy tym zdania, że “potencjał wśród młodych ludzi jest obecnie ogromny. Potrzebują oni jednak kogoś, kto ich pokieruje, jeśli chodzi o poruszanie się w strefie biznesowej”.
W jaki sposób Magdalena Sikorska chce szkolić influencerów?
Magdalena Sikorska oświadczyła, że w coachingu nigdy nie narzuca innym swojego zdania. Największa siła w coachingu i mentoringu polega bowiem na tym, iż do coacha nie przychodzi się po pomoc, tylko po autentyczną wymianę energii – obie strony muszą z otwartością siebie słuchać i dawać sobie coś wzajemnie.
Celem coacha jest zatem, aby na podstawie wnikliwych obserwacji dotrzeć do tego, dlaczego dana osoba się w dany sposób zachowuje. Młodzi ludzie mają dziś bowiem duży problem w komunikacji z dorosłym światem. Jest tu obecnie dużo przestrzeni do zagospodarowania – po to, aby za pomocą otwartości nakierować ich na właściwą drogę w biznesie.