Dawid Pałka o personal brandingu: „To asset, który płaci dywidendy do końca świata.”

W najnowszym wywiadzie przeprowadzonym przez Marcina Wenusa, Prezesa Fundacji Invest Cuffs, Dawid Pałka, seryjny przedsiębiorca i inwestor omawia temat personal brandingu. Oto, czego się dowiedzieliśmy:

Dawid Pałka o influencerach i personal brandingu

Dawid Pałka wyjaśnił, że “influencerzy to ludzie, którzy ściągają uwagę na siebie. Personal branding koncentruje się natomiast na budowaniu liderów opinii, którzy kierują uwagę na inne rzeczy – opowiadają o biznesach i rozwiązaniach”.

Czy Dawid Pałka weźmie udział w konferencji Invest Cuffs 2025?

Dawid Pałka ujawnił, że weźmie udział w konferencji Invest Cuffs 2025. Co więcej, drugiego dnia tego wydarzenia, będzie on prowadził poranną prelekcję dotyczącą tego, jak na podstawie personal brandingu można zbudować biznes.

Dlaczego personal branding jest tak ważny?

Dawid Pałka wytłumaczył, że “w obecnych czasach social media wyrównują szanse między gigantami a małymi podmiotami. W mediach społecznościowych nie liczy się bowiem wielkość budżetu, aby się wypromować. Kluczem tutaj jest stworzenie świetnej marki. Personal branding to zatem taki asset, które płaci dywidendy do końca świata”.

W social mediach nie liczy się bowiem, kogo my znamy, ale kto zna nas – to do tych osób docieramy, nawet jeśli ich nie znamy, i budujemy dla nich swoją markę. Jeśli ludzie nas znają i nam ufają, to możemy na tej podstawie zbudować fantastyczne biznesy.

Jakie social media są najlepsze do budowania personal brandu?

Dawid Pałka oznajmił, że “wszystko zależy od tego, jaki biznes prowadzimy. Jeśli chodzi o budowanie brandu w obszarze B2B czy usług, zawsze bardzo dobrym rozwiązaniem jest LinkedIn. Jeśli zaś chodzi o rynek kryptowalut, to świetnie sprawdzi się X”.

Z kolei wszystkie biznesy oparte o materiały wideo i zdjęcia powinny koncentrować się na budowaniu brandu na Instagramie i TikToku.

Jakie platformy social media będą dominować w przyszłości, a które mogą stracić na znaczeniu?

Dawid Pałka zwrócił uwagę, że “LinkedIn w Polsce rozwija się w nieprawdopodobnym tempie, a na dodatek jest on niedoszacowaną platformą – bardzo mało firm płaci, aby osoby rozpoznawalne na LinkedIn promowały produkty lub usługi”.

Natomiast Facebook obecnie jest w odwrocie. Wciąż jednak mowa tutaj o hegemonie na rynku, o niewiarygodnych zasobach i możliwościach. Ogólnie zaś w sektorze social mediów zdecydowanie idziemy w kierunku nowego trendu, jakim są transmisje na żywo. Za ich pomocą influencerzy nawiązują bezpośrednią relację ze swoimi odbiorcami.

Zobacz więcej

Polecamy

Stracili oszczędności życia - Kawa z Agentem

Afera! Deweloper nie oddaje mieszkań ani pieniędzy

0
Emitowana na antenie Telewizji Biznesowej audycja “Kawa z Agentem” prowadzona przez Piotra Ochnio - CEO Profesjonalne Finanse, to skoncentrowane spojrzenie na rynek nieruchomości. Ekspert,...
Inwestycje w Ukrainie czy w Ukrainę? - Okiem EKSPERTA

Inwestowanie w Ukrainie – Okiem EKSPERTA

0
Jacek Chwedoruk, Dyrektor Zarządzający Rothschild & Co omawia szanse związane z inwestycjami u naszych wschodnich sąsiadów. Jak inwestować w Ukrainie? Co z ryzykiem, embargiem...
Rynki w euforii. Jak to się skończy? - Inwestowanie (z) głową

Czy S&P 500 i Nasdaq 100 będą nadal rosnąć? Prognozy na 2025 rok

0
Inwestowanie (z) głową to emitowany na antenie Telewizji Biznesowej program, w którym poruszane są tematy różnych klas aktywów, funduszy inwestycyjnych i ich możliwości, podejścia...